مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 02:252023-08-26ورزشي

فارس من| چالش مالیات برای فوتبالیست ها


فوتبالیست ها اگرچه از جمله افراد پردرآمد جامعه در کشورهای مختلف محسوب می شوند اما تقریبا همگی آنها در داخل کشورمان یا لیگ های خارجی باید مالیات دستمزدشان را بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پویشی در فارس من با عنوان از سلبریتی ها و فوتبالیست ها هم مالیات بگیرید به راه افتاده است این در حالی است که فوتبالیست ها مالیات بردرآمد خود را می پردازند و با توجه به عملکرد دستگاه های نظارتی بر پرداختی های باشگاه ها به بازیکنان و مربیان تقریبا امکان ندارد که هیچ فوتبالیست یا مربی مالیات نپردازد.

البته در گذشته های نه چندان دور برخی باشگاه ها برخلاف رویه قانونی و معمول در هنگام عقد قرارداد با مربیان یا بازیکنان خارجی متعهد می شدند که مالیات آنها را باشگاه ایرانی بدهد! این عمل یک تخلف آشکار محسوب می شد که با ورود نهادهای نظارتی نیز این مساله سامان پیدا کرد و اکثریت قریب به اتفاق خارجی های شاغل در فوتبال مان مالیات شان را می دهند.

نکته جالب اینجاست که در کشورهای صاحب سبک فوتبال نیز مالیاتی که فوتبالیست ها می پردازند درآمد قابل توجهی  برای دولت ها محسوب می شود.

به همین دلیل هم برخی از فوتبالیست ها ترجیح می دهند به فوتبال باشگاهی کشورهایی بروند که میزان دریافت مالیات در آن کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چالش مالیات برای فوتبالیست ها

فارس من| چالش مالیات برای فوتبالیست ها